Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

kiekeboe meisje

Vandaag ben ik lekker aan de slag geweest met een meidenkaartje. De sketch die ik heb gebruikt is van Karen's Doodles NL maar zullen jullie morgen ook nog voorbij zien komen. De digi is ook van Karen's Doodles en gekleurd met Derwent Coloursofts. De doilie had ik nog liggen en de kraaltjes heb ik laatst van Ingrid gekregen en vond ik wel toepasselijk voor dit kaartje.

Het kant komt uit mijn voorraadjem, het lintje heb ik van kleding geknipt. Papier komt uit een blokje van de Action.

Met deze kaart wil ik meedoen bij de challenge van:
- Karen's Doodles internationaal: recycle it!
- digital tuesday: doilies

5 opmerkingen:

Elaine zei

Such a sweet girly card, just perfect for our challenge :)

Thanks for joining us at Karens Doodles this week :)

Elaine xx

Hazel zei

Hey Kim - what a lovely card - I love the cute little image - fabulous. I look forward to seeing your next creation. Hazel x

Wilma zei

Hallo Kim,
SCHITTEREND kaartje....wat een LIEFFIE. Enneh.....als je wat "sloopt" dan heb je ook wat.....een MOOI lintje.....hihihi.
Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

coldwaters2 zei

Oh my word this is absolutely beautiful the image, doily, colours and design look super thank you for joining us at Digital Tuesday this week.
Hugs
Lorraine x

Shelby zei

That is one my favorite Karen's Doodles stamps and you did a fantastic job with it!! I absolutely adore the charms you used. Thanks for joining us at Karen's Doodles, good luck and hope to see you next week!

Shelby