Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

Na-aapertje...

Afgelope weekend was mijn oom jarig. Ik had er geen geschikt kaartje meer voor liggen dus moest 'verplicht' aan de slag. Ik had al drie ideetjes aan de kant geschoven tot ik dacht aan de 'lift-challenge' die deze maand begonnen is. Hierbij tonen ze een kaartje dat je als het ware na moet maken... Daarmee was dit idee eigenlijk snel geboren. Ik had in eerste instantie een tekstje los klaar liggen maar kon het toch niet laten om er een lintje bij te doen. Wat is het toch lastig om het zo simpel te houden! De stempeltjes komen uit forever friends series en het tekststempeltje weet ik zo niet te plaatsen.

De kaart staat dus al bij mijn oom en tante op de kast maar wil nog graag mee doen aan de liftchallenge bij Cornelie en Nadine.

De kaart die als basis dient zie je hierlangs:

4 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Deze is ook al zo leuk, simpel en strak.
groetjes, Marijke en Chantal

Nadine zei

Wat super om te horen dat je zomaar aan onze challenge dag. Ik vind je kaartje top! En dat lint mag hoor, het voorbeeld is zeker nog terug te zien. Bedankt voor het meedoen en tot de volgende keer?!

Groetjes,

Cornelie en Nadine

Nadine zei

Oh enne.. dag moet natuurlijk zijn dacht! Mij toetsenbord doet soms van die gekke dingen!

Anja (scrappie) zei

Leuke uitvoering van de challenge hoor.