Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

Nieuwtjes!

Hoi allemaal,

op het moment nog even geen kaartje, heb er deze week wel een gemaakt, maar vergeten om een foto te maken... Tja...

Ik wil jullie wel graag wat nieuwtjes vertellen! Zo heb ik de juli challenge bij Deloren's Challenge gewonnen en daar laatst de geweldige auto-stempel van Magnolia gewonnen! Super bedankt Debbie! Op dit challenge blog vind je iedere maand een nieuwe challenge, zo is er deze maand een receptje waar je je aan moet houden. Om de maand loopt de challenge voor het goede doel, en moet je de kaart opsturen zodat deze verkocht kan worden! Neem snel een kijkje op dit blog en doe gezellig mee! Ook maak je door je aan te melden als volger op Debbie's eigen blog kans op een forever friends candy!

Daarnaast heb ik laatst gewonnen bij de verjaardagscandy van Annette's Creafarm. Als prijs mag ik daar de komende drie maanden designen voor haar designersblog. Ik heb de spulletjes hiervoor al binnen gekregen, en er zit werkelijk geweldig papier bij! Jullie zullen er snel creaties van voorbij zien komen, nog een klein momentje dus...! Ook zal ik creaties gaan maken voor het duo-challengeblog van Annette en Jolanda van Cards etc. Ik heb er enorm veel zin in, de eerste keer dat ik zoiets doe, top!

Ook wil ik double dutch nog bedanken voor de stempel die ik uiteindelijk toch van hun ontvangen heb! Helaas bestaat dit challenge blog niet meer...

En last but not least: welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie af en toe een kijkje nemen op mijn blog! En bedankt voor de reacties die steeds gegeven worden! Altijd leuk om te lezen!

Geniet allemaal van het heerlijke weer!


4 opmerkingen:

Sanne zei

Gefeliciteerd met al dit goede nieuws! Ik ben erg benieuwd naar al je nieuwe creaties!

Liefs Sanne

Marijke en Chantal zei

Zooo, wat leuk nieuws allemaal, veel plezier met het maken van de creaties en we zien het wel op je blog.
Fijn weekend, Marijke en Chantal

marja zei

Ben super benieuwd naar al het moois wat je gaat maken.

Lieve groetjes Marja.

angeleef zei

Hoi!
Via via kwam ik bij je blogje terecht, maar ben meteen blijven 'plakken'. Zo'n mooie creaties! Daar wil ik meer van zien hoor. Ben ook volger van je geworden! Proficiat met al je gewonnen spullen, ik ben al benieuwd naar je creaties hiermee!
Groetjes
** Evi **