Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Pretty in purple!


Hallo! Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen!

Ik ben een paar daagjes weggeweest, lekker bij mijn zusje op logé op haar kamer in Breda. Gisteren weer lekker kunnen freubelen en dit is het resultaat:



Ik heb de basis gemaakt met linnenstructuur karton, het patroonpapier komt uit een blok van de Action. De rand is gestanst met een EK succes pons, de vlinders zijn geponst (Martha Stewart) en gestanst en de bloemen zijn wederom gemaakt met de tattered florals stans van Tim Holtz. Ter decoratie heb ik er een witte gelpen bij gepakt, stickles, een knoopje met scrappersfloss, lint en paarse plakpareltjes. Het stempeltje is volgens mij van Hero Arts. Aan de binnenkant heb ik er nog eentje gestempeld met de tekst:
'Het mooiste jaar van je leven, begint ieder jaar opnieuw!' (geen idee waar deze van is...)

Met deze creatie wil  ik graag meedoen aan de challenges bij:
- annette's creafarm verjaardagscandy
- deloren's challenge: recept: paars, lint, knoop, stansje
- phindy's place: delightful diecuts

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

13 opmerkingen:

José zei

Erg mooi zeg! Prachtige rand en hele mooie bloem. Super!
Gr. Jose

Aartje zei

Hallo Kim, wat chique, erg mooi en de bloem is super.
Ik vind de kleuren prachtig.
Groeten Aartje

Marijke en Chantal zei

Supermooi!!, erg mooie rand, vind de grote bloem heel mooi. Leuk model kaart.
Groetjes, Marijke en Chantal

Monique/bloem zei

Erg mooi, die bloem is prachtig zeg! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

Tine zei

Hi. Love the layering & your fab flower. Great card. Thanks for joining us at Phindy's Place.
Tine :)

M@rjan zei

Pretty is je kaart zeker! Mooie uitwerking van de schets, Kim! Fijn dat je weer meedoet met CFY.

Groetjes, Marjan

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en bedankt voor het
meedoen met de challenge van EHI

gr hetty

Nadine zei

Een prachtig kaartje met mooie kleuren!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en details! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Berdien zei

Heel mooi !!! Prachtige bloem heb je gemaakt ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Cora zei

Erg mooie kaart, leuke uitwerking van de schets :)

Brenda zei

Erg mooie kaart! Prachtige ponsranden en mooie kleurencombi.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw super mooie kaart zeg!

Mooi kleur paars ook!

Liefs Ida