Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Thinking of you....

Ik zag de sketch op het stempel ein mal eins blog en vond dit wel een leuke om dit kaartje mee te maken. Ook wil ik met dit kaartje graag meedoen aan de challenge bij Dutch Magnolia Lovers, hier loopt een bingo challenge, ik heb gekozen voor het rijtje bruin, roze en glitters. (helaas zijn de stickles niet zo goed te zien op de foto, met inzoomen is dit wel te zien (klik op het plaatje daarvoor))

Het papier dat ik gebruikt heb is allemaal afkomstig van de action. De randen heb ik geponst met een pons van Xcut. Verder natuurlijk de nestabilities gebruikt, de Tim Holtz stans voor de bloemen en de blaadjes en onderste bloem zijn een creatable. Ik heb een brad van Xenos gebruikt, en roze stickles. Het afdrukje is van Magnolia en gekleurd met de Derwents. De tekststempel is volgens mij van Hero Arts en heb ik bewerkt met wit embossingpoeder. De plakparels komen van AnMa Creatief.

Een fijne avond!


6 opmerkingen:

Sanne zei

Super mooi Kim! Een erg leuk geheel! Mooi papier, en die bloem is super gaaf!

Liefs Sanne

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje, mooie kleuren en de grote bloem is SUPERLEUK!
Groetjes, Marijke en Chantal

Yvonne zei

Hoi Kim,
Je kaart is heel mooi geworden...echt een toopertje!
Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
Groetjes,
Yvonne

Hazel zei

Kim what a beautiful card - I love that tilda image and the colour combination you have used is fabulous.

I am now following you and I look forward to seeing your next creation. Hazel x

Christa zei

Wat een prachtige kaart ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Stampin'Piper zei

Such a lovely card ... wonderful colors!

Thanks so much for joining us at SEME!

Hugs Tanja