Pagina's

dinsdag 13 september 2011

geldenvelopje











Onder andere met de materialen die ik voor mijn gast designschap voor Annette's Creafarm gekregen heb heb ik dit geld envelopje gemaakt.

Een tijdje terug werd me gevraagd of ik iets wilde maken voor een zilveren bruiloft voor mensen die altijde en boerderij gehad hebben met koeien en varkens. Ik moest direct aan dit mooie papier denken.

De materialen die ik gebruikt heb zal ik even op een rijtje zetten voor de liefhebber, uit de webwinkel komt:

- papier van Marianne Design songbook
- crème kleurig cardstock met linnenstructuur
- kant van Marianne Design
- houten varkentje
En uit eigen voorraad
- kraft cardstock
- nestabilities label 9
- roosjes
- distress inkt walnut stain
- crackle accents
- gesso
- letterstempeltjes gestempeld met versamagic inkt

Ik heb voordat ik alles vastzette de 'opdrachtgever' gemaild en gelukkig was ze tevreden!

Ik heb nog een hoop ideetjes in mijn hoofd, gelegenheden waar nog kaartjes voor gemaakt moeten worden, en een hoop materiaal liggen! Tijd om aan de slag te gaan dus!

2 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, je omschrijving maakt me nieuwsgierig, maar ik zie nog geen foto.
Groeten Aartje

Aartje zei

Hallo Kim, fijn dat we ze nu kunnen zien. Het is supermooi, erg chique gemaakt. Een mooi kadootje.
Groeten Aartje