Pagina's

zaterdag 24 september 2011

M'n eerste kaartje voor de kerst!

Vandaag heb ik mijn eerste kerstkaartje gefreubeld!
Ik vind het nog wel vroeg en ben niet van plan om iedereen een zelfgemaakte kaart te sturen dus hoef er ook nog niet mee bezig te zijn... Maar bij Karen's Doodles is deze week de kerst bloghop van start gegaan ter promotie van de nieuwe kerstdigi's die uitgebracht zijn! Wat zitten er ongelooflijk leuke bij! Ik kon het dan ook niet laten om deze kerst doggie aan te schaffen...! Ik heb het afdrukje gekleurd met Derwent Coloursofts en een hoop stickles, deze zie je op de foto echter niet goed, erg jammer maar het lukte me maar niet om ze te pakken te krijgen! Daaorm hieronder nog een foto waarop het net wat beter te zien is.... Ook de glitters die in het papier wat afkomstig is van de Action zitten is helaas niet goed te zien.... Verder heb ik de sneeuwvlokken gestant met MFT stansjes en daarop pareltjes van Hero Arts aangebracht... Een lintje, tekstje en de sneeuwvlokjes bij het afdrukje maken de kaart voor mij af! Alhoewel, ik ben nog aan het twijfelen of ik achter de hond nog wat sneeuwvlokjes zal stempelen of niet...? Hmmm...

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de kerst blog hop op het Nederlande KD blog, en bij christmas challenges with sketches omdat ik dankbaar gebruik heb gemaakt van hun leuke sketch!

7 opmerkingen:

Anneke. zei

Ohw, weer een Santa Dog! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Groetjes Anneke KD.Nl

Renata zei

Helemaal geweldig, je kaartje! Leuke stempel, mooie kleurtjes en prachtig papier. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenge {with sketches). Ik hoop je vaker terug te zien.
Groetjes, Renata.

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje, erg mooi die kleuren en heel toepasselijk de sneeuwvlokken en die mooie satijnen strik.

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Marion E. zei

Wat een super kaart zeg... nou van mij mag je vaker gebruik maken van onze sketches hoor. Zeker helemaal de moeite waard hoe je de kaart hebt gemaakt!Dank je wel voor het meedoen met onze sketch op CCWS. Hopelijk doe je volgende keer weer mee. Lieve groetjes Marion

Bernadet zei

helemaal geweldig!!

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi kerstkaartje en wat een leuke digi!
Groetjes, marijke en chantal

marja zei

Wat een schitterend kaartje, mooi kleurtjes.

Groetjes Marja.