Pagina's

dinsdag 20 september 2011

quick, simple and easy

De laatste tijd ben ik er niet zoveel aan toe gekomen om te freubelen... Helaas! Wel stonden er een aantal dingen op mijn to-do lijstje dus moest daar iets op verzinnen. Door wat rond te surfen in blogland kwam ik wat ideetjes tegen voor kaarten waar niet zoveel tijd in zou gaan zitten! Daar heb ik dus mijn to-do lijst mee in kunnen korten. Nu nog op de post gooien zodat de ontvangers ook weten dat we aan hun denken!

De kaarten spreken eigenlijk wel voor zich maar ik zal de gebruikte materialen er toch kort bij zetten...

papier, lint en hartjespons: action
letterstans: Tim Holtz Vintage market bewerkt met glossy accents
plakparels: anma creatief
nestabilities en paarse versamark inkt
lint en bedeltje uit voorraad, witte gelpen






letterstansen: Tim Holtz, vintage market
nestabilities, behangpapier, parelmoer basiskaart, stempel van kruidvat, scrappers floss en bedeltje.

Ik hoop snel weer een wat bewerkelijkere kaart te kunnen maken, eerst maar weer eens wat opruimen enzo...

Afgelopen weekend heb ik al het barbie en poppenspul meegenomen dat nog bij mijn ouders lag, mijn moeder wil de zolder namelijk anders gaan benutten dus moet het een plekje krijgen bij ons op zolder. Ik wil de spullen wel graag sorteren en compleet in schoon in de juiste doos doen dus daar staat nog wat werk te wachten!

1 opmerking:

Marijke en Chantal zei

Simpele kaarten kunnen ook heel mooi zijn, deze zijn super en heel stijlvol!! Succes met het uitzoeken en opruimen.
Groetjes, Marijke en Chantal