Pagina's

woensdag 7 september 2011

sweet baby boy

Dit kaartje heb ik van de week gemaakt,de gebruikte materialen spreken veelal voorzich denk ik. Ik had de spullen allemaal op tafel liggen (dat ziet er momenteel uit, dat willen jullie helemaal niet weten!) dus weet niet precies waarvan het allemaal is, volgens mij komt het gele papier van boekenvoordeel, het blauwe uit een paperpack pampered pets. Het is weer een rustige kaart geworden, had de knoopjes er eerst niet op, maar kon het toch niet laten...

Een fijne avond nog!

4 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, leuke vrolijke babykaart.
Groeten Aartje

Wilma zei

Hallo Kim,
Een heel LIEF en VROLIJK babykaartje.
En hoe je tafel eruit ziet weet ik toch wel, want zo ziet mijn tafel er na het maken van een kaartje ook uit ☺☺☺
Liefs Wilma

Cornelie zei

Ík heb net mijn buro ook maar weer even opgeschoont! Wat een chaos! Maar ja dat heb je als je lekker bezig bent! Ik vind dit een onwijs leuk kaartje!
Groetjes Cornelie

marja zei

Wat een schattig kaartje Kim, super lief!!

Lieve groetjes Marja.