Pagina's

donderdag 29 september 2011

vrolijk verjaardagskaartje

Vandaag lekker een dagje 'vrij' tussen andere zaken door en de kriebels om wat te freubelen... :)

Dit afdrukje van CC design heb ik een tijd terug al ingekleurd met de aquamarkers en vandaag maar weer eens erbij gepakt...

Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een pakketje van Papermania, happy birthday, toen ik het zag was ik er helemaal weg van, lekker vrolijk voor verjaardagen! (nu ik het plaatje hiernaaast zo zien zal ik wel weer commentaar van mijn moeder krijgen, dat deze ook al geen mond heeft...! ;) )




En dit is het kaartje geworden met behulp van wat lint en EK succes ponsen. Ik wil hiermee graag meedoen aan de challenge bij Anyone for Anya omdat ik dankbaar gebruik heb gemaakt van hun sketch.

2 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat een lief en vrolijk kaartje, mooie kleurtjes en leuk sketch!
Groetjes, Marijke en Chantal

Janine zei

wat een lief kaartje heb je gemaakt
leuk dat je meedeed met de challenge
ik hoop dat je ook deze week iets leuks maakt voor afachallenge

Janine DT afa