Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Bedankt voor je hulp labels!

Jeuj! Het is me gelukt om vandaag tussen de bedrijven door nog iets te maken...! Het zijn deze labels geworden, mijn moeder had me namelijk gevraagd om iets te maken voor twee kereltjes die geholpen hebben om een heel aantal m2 stenen weg te sjouwen en bij hun thuis weer te stapelen, daar moet natuurlijk een bedankje voor komen! Achterop deze labels kan ze dan een giftcard vastplakken voor de jongens.

Voor deze labels heb ik gebruik gemaakt van een aantal materialen ui de webshop van Annette's Creafarm, namelijk:
lichtblauw cardstock met linnenstructuur
groen designpapier Basic Grey Sweet threads
lichtblauw lint Marianne Design Ice blue
 
En verder uit eigen voorraad:
Label stans van Tim Holtz
stempel van Forever Friends uit de Good life Sport collectie
Derwent Coloursoft potloden
witte gelpen
zwarte pen
designpapier van Echo Park Paper voor de wolkjes
De tekst heb ik op de computer gemaakt
 
Met deze labels wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- Basic Grey challenges: anything goes
- Forever Friens Int: use sentiment
 
 

7 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leuke labels, erg leuk om als bedankje te geven.
Groeten Aartje

Marijke en Chantal zei

Wat een leuke en lieve bedankt labels, mooi met de wolkjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tineke zei

Wat 2 schattige labels heb je gemaakt Kim, leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends!

Groetjes Tineke

Geertje zei

2 mooie, frisse labels heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Forever Friends.
Groetjes Geertje

Sieta zei

Hallo Kim,
Je labels zijn prachtig geworden.
Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

Lieve groetjes Sieta

Elise zei

Prachtige labels heb je gemaakt!!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever friends!
Groetjes Elise

Karin zei

Wat een leuke labels heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.