Pagina's

zondag 2 oktober 2011

een lief klein babietje

Ik ben een dagje te laat maar kwam er gisteren helaas niet aan toe om te freubelen... Vandaag kon ik lekker aan de slag met een van de extra sketches van het challenges for you blog ivm world card making day. Op het blog zijn twee extra sketches te vinden waarvoor je tot morgen de kans hebt om mee te spelen...

Ik vond de eerste sketch een leuke om weer eens een babykaartje te maken dus heb een paperpad van papermania uit de kast gehaald en ben er lekker mee aan de slag gegaan! Ik vond het een erg leuke sketch om mee te werken! Daarnaast heb ik me gehouden aan de kleuren uit de foto-inspiratie op het scrapdelight blog, hier wil ik dan ook graag meedoen!


5 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Ach dit is ook een leuke, lief dat kuikentje op de kaart!
Groetjes, Marijke en Chantal

Brenda Roggeveen zei

Leuke uitwerking van de schets! Schattig kaartje geworden.

M@rjan zei

Lief!!! Je kaartje is erg schattig en zeker mooi gemaakt!
Fijn dat je ook de moeite nam met dit mooie weer om mee te doen aan deze extra challenge van CFY!

Groetjes, Marjan

Aartje zei

Hallo Kim, wat een schatje en wat heb je de sketch van CFY leuk verwerkt.
Groeten Aartje

Monique/bloem zei

Wat een lieve kaart is dit zeg, erg leuk dat je mee hebt gedaan met CFY!