Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Eindelijk weer wat kunnen/moeten maken!

Gisteren was voor mij een behoorlijk slechte dag, veel last gehad en daardoor eigenlijk niets gehad aan de hele dag... Hopelijk gaat dat vandaag anders lopen!

Gisteravond vierde Rik's peettante een feestje omdat ze 50 is geworden. Daar 'moest' dus wel iets voor gemaakt worden zodat het geld niet zomaar overhandigd werd... Na lang wikken en wegen is het dit doosje geworden:

Het gebruikte papier komt allemaal uit mijn restjesla dus weet helaas niet waar het van is... Verder heb ik veel knoopjes gebruikt, helaas komen de kleuren niet zo mooi uit op de foto die vriendlief op het laatste moment nog gemaakt heeft, maar er zitten echt wat blauwe tussen! De bloem heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz en de blaadjes zijn volgens mij een creatable. De tekststempel heb ik een keer afgedrukt met zwarte  inkt en daarna nog een keer met blauwe chalk inkt. Een labeltje gemaakt met een Tim Holtz stans steekt achter het envelopje uit, en toen vond ik het wel genoeg, Oja, binnenin het doosje past een bonbon bloc reep, dat geeft toch wat leuker op deze manier vind ik... Hopelijk is het in de smaak gevallen..!

Bij deze creatie heb ik gebruik gemaakt van de sketch van challenges for you, ik ben er voor mijn doen erg van afgeweken, maar zie dat wel vaker voorbij komen bij dit blog dus hoop dat ik evengoed mee mag doen... Verder wil ik mijn chocoladeverpakking mee laten doen bij het scor-pal challenge blog waar je een snoepverpakking moet maken.

8 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Ik heb even op de foto geklikt om het allemaal beter te kunnen bekijken, en zie de lichtblauwe knoopjes hoor! Leuk en mooi gemaakt, zoiets is toch leuker om te geven dan een envelop met geld! Grappig de hele rij met knoopjes en ook mooi de tekst in 2 kleuren gestempeld.
Veel succes met freubelen vandaag.
Groetjes, Marijke en Chantal

M@rjan zei

Mooi kaartje! wat een leuke knoopjesrij,staan mooi bij het papier. Bedankt voor je deelname aan CFY, Kim!

Groetjes, Marjan

Berdien zei

Mooi kaartje ! Leuk al die knoopjes ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Monique/bloem zei

Wat een ontzettend leuke uitwerking van onze schets! Bedankt voor je deelname!

Jann-Will zei

Leuk!

Dank je voor het meedoen bij CFY,
groetjes Wilma

Brenda Roggeveen zei

Leuk met al die knoopjes. Bedankt voor het meedoen bij CFY.

Scrapchickies zei

Ja dit is toch een leuk cadeautje! Ik neem aan dat ze hier heel blij mee was! Bedankt voor je bijdrage aan CFY! Groetjes Joyce

Anja (scrappie) zei

Prachtig kaartje hoor leuk met die knoopjes.