Pagina's

zondag 2 oktober 2011

nog snel eentje posten...:)

Helaas kreeg ik de foto natuurlijk niet meer goed geknipt dus heb ik de tag maar vastgehouden, gelukkig zie je nu wel goed de schittering van het papier... :)

Dit label heb ik gemaakt met de andere sketch bij challenges for you voor world card making day.

De stempel heb ik van de week gekoccht bij de kruidvat, het mooie papier komt uit een blokje van de action, labelstans van Tim Holtz, nestabilitie scalloped circle en een snowflake embossingmal. Verder heb ik met brilliance inkt nog wat sneeuwvlokjes gestempeld en op het neusje van Rudolph met witte gelpen en glossy accents diepte aangebracht.

Met deze tag wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

- challenges for you: sketch
- een hoop inspiratie scrapkaarten blog: kerstmis

5 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt zeg!
Die stempel ken ik haha! heb ik ook.

Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op EHI


Liefs Ida

Brenda Roggeveen zei

Gave uitwerking van de schets! En inderdaad een leuke stempel! Heb m al een paar keer voorbij zien komen op verschillende blogs...

M@rjan zei

Je label is echt heel erg leuk!! Originele uitwerking, mooi!
En leuk dat je meedoet aan deze extra challenge, Kim.

Groetjes, Marjan

Monique/bloem zei

ook al zo leuk!!

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie kaart. Leuk dat je mee doet met de EHI uitdaging. Groetjes, Ankie