Pagina's

zondag 2 oktober 2011

ponsjes en stansjes swap

Bij de Nederlandse Swappers was er de laatste tijd weer een swap waar je aan mee kon doen. De vorige keer is me dat goed bevallen dus stond te popelen om weer mee te kunnen doen... Helaas heeft het allemaal wat lang geduurd voordat ik mijn tag en stansjes klaar had, maar nu heeft mijn swapmaatje Petra mijn pakketje ontvangen dus kan ik de foto's plaatsen.

Als eerste zal ik laten zien waar ik mee verwend werd:







Een leuk halloween pakketje!
En dit heb ik naar Petra verstuurd:





Ik vond het weer leuk om mee te swappen, kijk al uit naar de volgende leuke swap!

4 opmerkingen:

Elly zei

Dat ziet er erg leuk uit van alle twee.ook erg mooie labels!

Groetjes Elly

Marijke en Chantal zei

Leuk he zo'n swap! Mooie label/tags hebben jullie gemaakt en wat een leuk stansjes voor elkaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

Christa zei

Hoi ! Jullie hebben elkaar goed verwend over en weer. Mooie tags en super uitziende stansjes. Leuk he , swappen ! Christa.

Lisette zei

Ze zijn prachtig allebei! Swappen is zo leuk!