Pagina's

zondag 27 november 2011

adventkransje

Op verschillende blogs kwam ik creaties tegen om de adventperiode mee te vieren. Ik vond dit een erg leuk idee om te maken voor mijn opa en oma. Ze hebben altijd zo'n krans staan die mijn oom voor ze maakt maar een creatie van mij erbij staat natuurlijk leuk!  Ik zag op een blog het doosje voorbij komen en was van plan om er een kaart bij te maken waar dan ook de 'krans' ingestopt kan worden. Na een beetje puzzelen is het dit geworden!
Het papier dat ik heb gebruikt komt uit blokjes van de Action. Het afdrukje van Forever Friends heb ik gekleurd met de Derwent Coloursofts. De tekst advent heb ik uit het papier gestanst met een stanslat van Tim Holtz.

De andere gebruikte materialen spreken wel weer voor zich denk ik...

Binnenin heb ik in het doosje de vier heerlijk geurende kaarsjes in bijpassende kleur 'verstopt'.

Het patroon van het doosje komt overigens van het stempeleinmaleins blog.









Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

- alles met en over kleuren met Derwents: advent
- AnMa Creatief Challenge: kerst
- Christmas Challenges with Sketches: sketch
- Dutch Dare Card Challenges: recipe
- Forever Friends Challenges: kerst

11 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat ziet dit er gezellig uit! Leuk zo om een kaart met kaarsjes erin te maken. Zal je opa en oma zeker waarderen, een paar lichtjes in de donkere dagen voor kerst.
Groetjes, Marijke en Chantal

LottesCards zei

Wat een super leuke creatie is dit!
Het is mooi dat er ook aandacht aan advent word gegeven.
De stille periode, vol verwachting wat vooraf gaat aan kerst.
Je hebt dit op een prachtige manier weergegeven door ook de vier elementen in de vorm van kaarsjes erbij te doen.
Het is helemaal super!!!

Bedankt dat je dit met ons wil delen! En je deelname op het challengeblog van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Dina zei

Hartstikke mooi wat je ervan gemaakt hebt , leuk dat je mmedoet bij Derwent en CCWS

Sieta zei

Prachtig gemaakt, het ziet er geweldig gezellig uit en zal vast gewaardeerd worden door je grootouders.
Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

Lieve groetjes Sieta

Helen zei

Wat ontzettend mooi gemaakt. Daar zullen je opa en oma wel blij mee zijn. Bedankt dat je met ons meedoet bij Anmacreatief challenge met deze hele mooie creatie. Groetjes.

Joukje zei

Prachtig doosje, erg leuk gedaan.
Bedankt voor je deelname bij Derwent

Geertje zei

Wat een ontzettend leuk idee om een doosje voor advent te maken. Het ziet er heel mooi uit.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Forever Friends.
Groetjes Geertje

arjette zei

Hoi hoi,

wat heb je dit mooi gemaakt!!!!
Bedankt voor het meedoen bij alles met en over kleuren met derwents!!

gr. arjette.

Anne-Marije zei

Wat een schitterende creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Janneke zei

Wat een leuk doosje ;o)
Leuk dat je mee hebt gedaan bij de challenge van CCWS.

Janneke XO

Elise zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet met de laatste challenge van Forever Friends.
Groetjes Elise