Pagina's

zondag 20 november 2011

CFY kerstkaartenweekend!

Op het challenges for you blog kwamen ze dit weekend met een kerstkaartenweekend! Gelukkig vond ik net even de tijd om een kaartje te maken, natuurlijk erg leuk als je uit drie schetsen kunt kiezen!

Dit werd mijn uitwerking met de eerste schets. Misschien lukt het me om er nog meer te maken, maar moet toch echt ook aan mijn to-do lijstje verder, want deze wordt alleen maar langer de laatste tijd...!

Ik heb papier gebruikt van Papermania (festive frolics) daar komt het uiltje ook vandaan. Hier heb ik ook wat glossy accents op aangebracht en stiksteekjes met een roze spica glitterpen. De randjes van de kaart zijn beinkt met brilliance inkt.Verder heb ik de nestabilities gebruikt, een stukje garen en een die-cut van me to you.


Nog maar een aantal kerstkaarten te gaan!

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen aan de challenges bij        - Forever Friends int. (Christmas is coming)
- Webshop Anma Creatief (kerst)

15 opmerkingen:

Johanna zei

Wat een schattig kerstkaartje!
Groetjes, Johanna

Monique/bloem zei

O, wat een ontzettend lief en schattig kaartje is dit zeg! Erg leuk dat je meedoet met CFY!

Nathaly zei

Oooh, die is leuk zeg. Heel lief! Nathaly

samantha zei

Wat een schatje is het geworden! Ik ben helemaal verliefd op het uiltje!

Liefs
Samantha

Brenda Roggeveen zei

Wat een lief kerstuiltje!

SAMARA NAVI zei

Hi Netsoojmik~ I just love this card. It is adorable. The little delivery owl! The little envi in one hand and the birdies. It is SOOOO cute. I love cards with lots of white space (cuz I never leave any! lol) and you have made a card that is SO beautiful doing JUST THAT! Way to go. Good success in our Forever Friends Challenge! Divine Love, Samara

Anja (scrappie) zei

Wow gaaf kaartje zeg heel erg leuk wat een leuk papier ben helemaal weg van dat uiltje.

♥ Jann-Will ♥ zei

Cute, met een grote C.

groetjes Wilma

Helen zei

Wat een lief kerstkaartje. Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Anmacreatief. Groetjes.

LottesCards zei

Wat een super leuk kaartje is dit, helemaal hip! Dat is erg leuk om naar bepaalde mensen te kunnen sturen.
Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Marijke en Chantal zei

Ooh vind hem helemaal te gek, zo leuk dat uiltje!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Diane J zei

Such a sweet Christmas card, the little owl is delightful and the papers are gorgeous. Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS and good luck in the challenge.
Love Diane (DT) xx

Aartje zei

Hallo Kim, wat een schatje is dit. Echt een topper!
Groeten Aartje

Lins zei

Wat een mooi kerstkaartje!

Fijn dat je meedoet met AnMaCreatief's challenge.

Groetjes,

Lins :-)

Anne-Marije zei

Dit is ook een heel lief kerstkaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije