Pagina's

zondag 27 november 2011

kerstkaarten in productie...

Het is normaal niet mijn ding, maar moet bekennen dat het wel handig en makkelijk is om kaarten in meerdere exemplaren/kleuren te maken. En nu wij de sinterklaasavond met de familie er al op hebben zitten moet ik flink aan de slag om genoeg kerstkaartjes te hebben. In eerste instantie was ik van plan om voor bijvoorbeeld de buren gekochte kaarten die ik nog heb liggen te gebruiken, maar kan het toch niet laten om er iets voor te maken en dat zijn deze dus geworden!

De sketch zag ik op het clean and simple stamping blog en moest direct aan deze stempel denken die uit een stempelset komt die ik onlangs gewonnen heb bij AnMa Creatief.... En toen ik toch bezig was heb ik er dus maar direct nog een aantal met dezelfde opzet gemaakt... Straks maar eens uittellen hoeveel kaarten ik nu nog precies moet maken...

Gebruikte materialen:
- Designpapier uit blokjes van Action of Kruidvat
- holografisch papier van de Action en een parfumverpakking (!)
- parelmoer/glitter basiskaarten
- lintjes uit voorraad
- stempel van daisy & dandelion
- perfect medium inkt en wit embossingpoeder
- nestabilities
- witte gelpen

2 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Ik vind ze erg leuk geworden. Ik zie nog veel meer erg mooie creaties op je blog. Daar wil ik wel meer van zien. Ik word volger!

ScrappyDoo zei

Ik heb een kerstkaartje gemaakt geïnspireerd door deze kaarten!