Pagina's

dinsdag 29 november 2011

lift-kaartje!


Vandaag ben ik lekker aan het borduren geslagen voor de liftchallenge. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een blokje van cart-us. De lettertjes heb ik gewoon geprint, helaas heb ik niet van die leuke stickertjes. Voordeel nu is wel dat je ze kunt inkten!

Ik was erg aan het twijfelen of ik voor een geboortekaartje of een kerstkaartje zou gaan, wellicht dat geborduurde kerstbomen toch nog voorbij gaan komen deze week want ik vond het wel weer leuk om eens te doen, lekker voor de tv!




Dit is de te liften kaart!

9 opmerkingen:

M@rjan zei

Vind je liftkaart super! Mooi gedaan met de borduursels en de leuke letters! Fijn dat je meedoet, Kim!

Groetjes, Marjan

José zei

Hartstikke leuk Kim. Die speentje zijn schattig, het papier is mooi en wat heb je de letters leuk speels gedaan. Bedankt voor het meedoen!
Groetjes, Jose

Marijke en Chantal zei

Wat leuk zijn de speentjes ook je lettertjes zijn goed gelukt!! Lief kaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Margot zei

gaaf kaartje!

Cornelie zei

En alweer een andere uitvoering! Zo leuk! Wat mooi gedaan met die speentjes! Je hebt h'm mooi gelift!
Heel erg leuk dat je meedoet!!
Groetjes Cornelie

Nadine zei

Speentjes, je moet er maar opkomen! Wat een origineel idee. Leuk dat je meedoet, je kaart is super schattig!

Tot de volgende challenge?!

Kirsty Vittetoe zei

So lovely, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having our December giveaway, please come check it out!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

ScrappyDoo zei

Wat een geweldig schattig kaartje! Zo leuk die geborduurde speentjes.

Wies zei

Hallo Kim,

Gefeliciteerd met je plaats in de top 3 van Lift Challenge # 5.

Groetjes, Wies