Pagina's

zaterdag 26 november 2011

so grateful

Laatst vroeg mijn moeder me om een doosje te maken om iemand te bedanken. Altijd leuk natuurlijk! In het doosje zijn chocolaatjes gestopt voor de ontvanger. Het gebruikte papier is van Eline's Huis. De tag volgens mij van Melissa Frances. De bloem is gemaakt met een stans van Tim Holtz en de stempels zijn volgens mij van Hero Arts en gestempeld met Distress. Ik denk dat de rest van de materialen wel voor zich spreken.

Met dit doosje wil ik graag meedoen aan de november challenge op het scor-pal blog. Ik heb deze gebruikt om het doosje te rillen volgens een model van de hobbyplezier met scrapdoosjes club.

Sorry voor de waardeloze foto, het was weer iets te donker binnen.

1 opmerking:

Marijke en Chantal zei

Prachtig doosje en wat een mooie bloem met de pareltjes in het midden.
Fijn weekend, Marijke en Chantal