Pagina's

zondag 6 november 2011

Stoere bink!

Mijn nicht is pas bevallen van een zoontje, aangezien mijn moeder er regelmatig over de vloer komt vroeg ze me of ik er iets voor in gedachten had, altijd leuk natuurlijk! Ik had een tijdje terug al eens een doosje gemaakt om sokjes in cadeau te geven (maar volgens mij nog niet op het blog gezet, die houden jullie dus nog van me tegoed!) En dit vind ik eigenlijk een erg leuk idee om een kleinigheidje in weg te geven, uiteraard moet er dan ook een kaartje bij gemaakt worden... Het papier komt volgens mij uit een papierpak van het kruidvat van een hele tijd terug, stempeltjes van Forever Friends, en de aankleding spreekt denk ik wel voor zich!

Voor de maandelijkse challenge op het internationale Forever Friends blog moet je 'something old en something new' gebruiken. Het kraaltje van het voetje kreeg ik van Ingrid, en zij weer uit een kringloopwinkel dus dat is toch al wat ouder, en de sterretjes zijn nieuw, ik heb deze trouwens bewerkt met brilliance inkt, daar zit een erg leuke glans in wat toch net wat extra's toevoegt...!

Met deze creaties wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

- Challenges for you: Maak een geboortekaartje (of iets anders)
- Forever Friends int.: something old, something new

PS: sorry voor de vreemd belichte foto's... Moest ze nog snel maken voordat het weggegeven zou worden...

7 opmerkingen:

Berdien zei

Mooi geboortekaartje met een leuke tekst ! Bedankt voor je deelname aan CFY.
Groetjes Berdien

Cora zei

Wat een lieverdjes...schattige stempeltjes :) Dankjewel voor het meedoen met de challenge !

Marijke en Chantal zei

Wat een lieve kaartjes en zo'n schattige stempeltjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Monique/bloem zei

Erg leuk! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Jann-Will zei

Lief, leuke tekst :-)

Bedankt voor het meedoen aan de challenge,
groetjes Wilma

patricia zei

hallo
wat is het leuk geworden
ik ben ook helemaal weg van deze stempel
bedankt om deel te nemen aan de ff friendschallenge
groetjes patricia

Tinie zei

Wat een lief kaartje, super met prachtige tekst!!!

GroetjesnTinie