Pagina's

woensdag 16 november 2011

Weer een challenge bij het duo challenge blog!

Op het duo challenge blog kan er weer een leuk patroon aangevraagd worden, en wel om dit doosje voor in de kerstboom te maken!

Als gast designer heb ik dit doosje ingezonden. Ik heb hiervoor papier gebruikt uit een blokje van het Kruidvat. Het tekstje komt uit een diecut vel van me to you. De sneeuwvlokken heb ik met een stans van MFT gemaakt en bewerkt met glimmer glam. Verder lekker wat plaksteentjes gebruikt en een sneeuwpopje dat eigenlijk van een wasknijpertjeslijn afkomt waar je kerstkaarten aan op kunt hangen. Het sneeuwlaagje heb ik gemaakt met Liquid Appliqué!

2 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leuk tasje op deze manier. Echt een leuk kadootje om te geven (of te krijgen).
Groeten Aartje

marja zei

Wat een ontzettend gaaf doosje heb je gemaakt Kim!!! Vind em super.

Lieve groetjes Marja.