Pagina's

dinsdag 15 november 2011

wishing you a wonderful christmas

Hèhè, daar ben ik eindelijk weer... De laatste tijd moet ik echt tijd zoeken om aan de freubel te kunnen, ben pas meer gaan werken dus moet een soort van nieuwe balans vinden in alles wat ik doe... Maargoed, vandaag dus heerlijk aan de freubel geweest. Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij clean and simple stamping ik heb alleen geen stempels in handen gehad bij het maken, wel wil ik de kaart graag mee laten doen bij CAS-ual fridays, hier is de opdracht om een label te maken of te gebruiken op de kaart. Verder wil ik het kaartje graag mee laten doen bij de november challenge van AnMaCreatief webshopblog waar het thema kerst is. (de vorige maand heb ik daar een enorm leuke stempelset gewonnen, altijd leuk!)

De materialen die ik gebruikt heb zal ik kort op een rijtje zetten:
- parelmoer basiskaart
- papier van me to you kerst paperpack
- label van me to you
- die van MFT
- roze stickles

7 opmerkingen:

Helen zei

Wat een leuke creatie. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes.

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Mooie, lichte kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Sjoukje

Marijke en Chantal zei

Tis een schatje en wat een lieve kleurtjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

LottesCards zei

Wat een lief kaartje weer!
Ben dol op de beertjes van Me to You.
Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief!!!

Liefs Lotte

Laura Davis zei

Cute!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
Laura

Michele Gross zei

Very cute and sweet! Thanks for playing with us at CAS-ual Fridays!

Anne-Marije zei

Wat een lief kaartje! Het Me to You beertje is ook zo'n schatje..
Wat leuk dat je ook deze maand weer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije