Pagina's

zondag 18 december 2011

De laatste loodjes, ehh...kerstkaartjes!

Zo, de kerstkaarten komen me bijna de oren uit. Een goed leerpunt voor het volgende jaar dus. Ideetjes heb ik genoeg, maar de tijd en de energie ontbreekt me eraan om ermee aan de slag te gaan, nu al de hele week ziekjes/verkouden en dus niet gefreubelt. Komende week weer druk,druk,druk... Ik heb dus besloten meer gekochte kaarten te versturen dan ik in eerste instantie van plan was... Nu moeten ze nog geschreven worden, hopelijk lukt me dat vanavond, en anders moet het toch echt morgen anders heeft het geen nut meer om ze te versturen... (heb ik wel een voorraadje voor volgend jaar... ;) )

Dit kaartje wil ik jullie nog graag laten zien, het is gemaakt met een stempelset die ik gewonnen heb bij AnMa Creatief laatst.



Ik heb buiten mijn gezeur en kaartje ook nog een leuk nieuwtje, ik zag vanmorgen namelijk dat ik de gelukkige winnaar ben van de candy bij Luzifi!

Nu in spanning afwachten op het pakket!

1 opmerking:

Marijke en Chantal zei

Ik vind dit een heel leuk en grappig kaartje. Wat een leuk afdrukje is dit en mooie tekst! gefeliciteerd met het winnen van de candy.
Groetjes, Marijke en Chantal