Pagina's

donderdag 29 december 2011

gelift kaartje en een vraagje


Na de kerstdagen had ik even lekker de rust om wat te freubelen. Omdat ik aan de ene kant barst van de ideetjes en aan de andere kant niet weet waar te beginnen ben ik begonnen met een lift van een kaartje dat me erg aansprak uit de vorige cards only. Voor dit kaartje heb ik alleen behangpapier en wat kraft en wit cardstock gebruikt. Ik vind het een geslaagde mannenkaart!

Oja, ik heb nog een vraagje waar iemand me misschien bij kan helpen. Een aantal van mijn clearstamps plakken zo erg dat de inkt er gewoon op blijft plakken. (zoals dus ook deze tekststempel) heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb ze al eens gewassen met milde zeep, ook ergens gelezen dat het moet helpen als je er met een gum overheen gaat, maar vooralsnog geen resultaat, iemand nog een andere tip misschien?

2 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Kim,
Je mannenkaart is zeker GESLAAGD en wat leuk dat je behangpapier gebruikt ☺☺☺
Ik kom met een wedervraag.....welk merk inkt gebruik jij voor je clearstempels? Ik heb begrepen dat je b.v. geen stazoninkt en -cleaner mag gebruiken op clearstempels.
Dan wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012 toe samen met al degene die je lief zijn.
Liefs Wilma

Aartje zei

Hallo Kim, ik herken je probleem. Ik heb de laatste keer op de knotsgekke dagen deze vraag gesteld bij een kraam en daar kreeg ik de oplossing aangereikt een flesje clear stamp cleaner van inkssentials (ranger). Dit werkt wel goed, je kunt je clearstempels na gebruik weer goed gebruiken. Ik baalde er ook enorm van dat je sommige stempels nauwelijks kon gebruiken omdat ze alleen maar plakte.
Groetjes Aartje
P.s zie op de onderkant nog het prijsje zitten kost 3,99
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb