Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Sketch week Lucy Abrams #1

Op het blog van Lucy Abrams zet ze een week lang sketches en daarbij heeft ze een kaart gemaakt, liefhebbers kunnen met deze sketch aan de slag gaan. Ik volg haar al voordat ik zelf een blog had en vind haar kaarten altijd weer bijzonder, wil dus graag meedoen aan deze uitdaging! Bij deze dus mijn eerste kaartje. Het met een nestabilitie uitgestanste  papiertje is volgens mij een restje van Basic Grey, de chipboard sticker komt bij de Action vandaan en ik heb er het blauwe stipjes papier achter geplakt. Verder nog een stempeltje met versamark gezet en met wit embossingpoeder bewerkt. Een witte gelpen voor de speelse stiksteekjes als finishing touch.

1 opmerking:

Lucy Abrams zei

Sweet card - Love the idea of creating a window. Very clever.