Pagina's

maandag 2 januari 2012

Het eerste kaartje van het nieuwe jaar!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de allerlaatste challenge van het nederlandse Karen Doodles blog. De dames gaan wel lekker door met freubelen maar dit zal onder een andere naam gebeuren, ook zullen de challenges door andere sponsors gesponsord worden. De nieuwe naam van het blog klinkt al lekker positief (Elke Kaart Een Feestje) en ik ben er van overtuigd dat het blog net zo afwisselend zal blijven als het was! Voor de laatste challenge willen ze graag zien dat je een klok gebruikt of een spreuk over tijd. Ik was tussen mijn stempels aan het neuzen en bleef hangen bij dit stempeltje. Ik vind het een erg mooie, en vooral positieve tekst! Ik heb de sketch van de januari challenge bij Luzifi gebruikt.

De digi is uiteraard van Karen Doodles. Ik heb de meneer ingekleurd met Derwents en het kroontje nog bewerkt met een Spica pen, dit zie je op de foto helaas niet, ik was nog aan het stoeien met een aantal sterren, maar hoe ik ze ook neerleg het wordt er niet mooier op, de sterren hebben nu dus een plekje gevonden aan de binnenkant van de kaart... Het papier komt uit verschillende blokjes, ik heb de namen niet opgeschreven...

Ook wil ik dit kaartje mee laten doen bij de challenge op het EHI blog, daar dagen ze je uit om iets te embossen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...! Voor mij is het een mannenkaart waar ik wel tevreden over ben, ondanks mijn geschuif....

12 opmerkingen:

Bernadet zei

't Is een prachtige kaart Kim,
maar jammer genoeg voldoet ie niet aan de voorwaarden van de uitdaging van deze week bij Karen's Doodles NL.

Ellen zei

Met je spreuk over tijd voldoet je kaart prima Kim! Ik denk dat Bernadet die over het hoofd gezien heeft...
Mooie kaart en bedankt voor je deelname aan de allerlaatste Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Bernadet zei

oowja, sorry meid, komt ervan als je de dag ervoor goed gefeest hebt haha

marion zei

Wow wat een bjoetie van een kaart. Geweldig gave kleurtjes gebruikt en superleuke afbeelding. Kortom een schitterend geheel. Dank je wel voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

Judith Slegers zei

Ik vind je kaart heel erg goed gelukt!
mooie kleurencombinatie zeg!
Bedankt voor het meeoden met EHI

Groeten Judith

Jolanda zei

een hele gave mannenkaart heb je gemaakt Kim! wat een grappige tekst! leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
grtz Jolanda

*mieke* zei

Hele leuke kaart Kim met een hele orginele spreuk over tijd!
Bedankt vooor je deelname aan de laatste challenge van KD... en hopelijk tot ziens bij elke kaart een feestje:-)
Groetjes Mieke KD design team

chantal zei

wat en leuke kaart. Succes met de challenge.
De stempel van de jongen die skate is van Mo Manning.
Liefs Chantal

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuke tekst, helemaal in het thema. Gave mannenkaart!

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Brenda zei

Mooi kaartje en geweldige stempel!
Succes met de challenge en een fijn weekend,Brenda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Kim!

Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op EHI!

Liefs Ida