Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

Nog een portemonneetje...

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om weer iets op mijn blog te plaatsen. Vorig weekend ben ik me alvast gaan zitten voor een portemonneetje. Laatst maakte ik er zo een voor mijn neefje, en op die dag vroeg zijn zusje of zij er ook een zou krijgen voor haar verjaardag. Morgen vind haar feestje plaats dus uiteraard was ik van plan om haar ook een exemplaar te geven...! Nu moest het natuurlijk wel een meiden versie worden! Ik heb gekozen voor een Forever Friends beertje en wil hiermee graag meedoen aan de maandelijkse challenge bij het Forever Friends challengeblog (een andere vorm dan vierkant).

Het beertje is gekleurd met Derwents, bloemetjes en steentjes kwamen allemaal uit bakjes van mijn voorraad, de blaadjes zijn gemaakt met een pons van EK. Verder heb ik nog een stans van Nellie Snellen gebruikt. Niet te veel poespas want mijn nichtje is niet echt een meisjes-meisje... Wel nog wat stiksteekjes met een spica glitterpen en een glimmend inktrandje aangebracht met brilliance inkt. Ik denk dat ze er wel blij mee zal zijn, zeker als hij gevuld is!

7 opmerkingen:

chantal zei

wat is zo een portemonnee toch mooi! Ik zie ze overal verschijnen.
Liefs Chantal

Marijke en Chantal zei

Ze zijn leuk om te maken en te geven zo'n portemonnee. Een heel lief geheel!

groetjes, Marijke en Chantal

Jolara zei

wat een lieffie, prachtig ! Liefs joyce

Inne zei

Super lief!! En erg mooi kleure combi!! Hopelijk kunnen we snel ook weer eens samen freubelen...

Liefs Ingrid

Rachel zei

Deze is ook weer erg leuk!!!
Mooi om geld te geven, moet ik ook maar eens gaan proberen.
groetjes Rachel

ScrappyDoo zei

Hij is heel erg leuk. Ik vind de kleurencombi prachtig.

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leukerd. Op deze manier is geld geven ineens leuk
Groeten Aartje