Pagina's

zondag 8 januari 2012

Portemonneetje voor de jarige job!

Vandaag werd mijn neefje 11 jaar, daar moest natuurlijk (op het laatste moment) nog iets voor gemaakt worden, ik zal al vaker van die leuke portemonneetjes voorbij komen en dat leek me wel een leuk idee om een cadeaukaart en wat geld (en nog wat chocolademuntjes) in te geven.

Ik heb Edwin ingekleurd met Derwent potloden en verder eigenlijk cardstock en een restje papier gebruikt. De sterren met doubledie stansen gemaakt en met een bruine spicapen nog wat 'stiksteekjes' gezet.

Ik wil graag meedoen aan de volgende challenges:

- the dutch magnolia chickies: geen kaart
- simply magnolia: celebrate (a creation to celebrate his 11th birthday)

9 opmerkingen:

inge zei

Leuk portomoneetje is dit geworden. je hebt er een echt jongenscadeau van gemaakt.Bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Anneke. zei

Wat een prachtiuge portemonee!! Leuk om op deze manier geld te geven.
Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
Groetjes Anneke.

Marijke en Chantal zei

Ze zijn leuk om te maken de portemonnee kaarten en perfect voor een jongen. Heb er net ook een stel gemaakt en vielen in goed aarde bij de jongelui. Heel mooi gemaakt en leuk met dat voetballertje voorop!

Groetjes, Marijke en Chantal

miriam zei

Wat een leuk idee en mooi gemaakt ,leuk om geld op deze manier te geven
bedankt voor je deelname aan DMCC
groetjes miriam

Hetty zei

Wat een mooie portemonneetje zal hij
zeker heel blij mee zijn en bedankt
voor het meedoen bij DMCC

gr hetty

Karin zei

Wat een leuk, origineel kadootje zeg. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

Lins zei

Oh wat een leuk idee om zo'n tof portemonneetje te maken!

Je neefje zal dit vast super vinden.

Fijn dat je meedoet met de celibration challenge bij simply magnolia :)

Groetjes en fijn weekend,

Lins

Yvonne Donders zei

Wat een leuk portemonneetje. Ik heb hem ook wel eens gemaakt. Superleuk om te doen, en jij hebt hem heel mooi versierd. Super. Leuk dat je meedoet bij DMCC

Groetjes Yvonne

chantal zei

die is tof zeg. Goed idee!
ps wil je me nog eens mailen, ben een hoop mails kwijt en die van jouw zat er tussen. Sorry
liefs Chantal