Pagina's

zondag 29 januari 2012

Proficiat-doosje!

Rik's opa vierde vandaag zijn verjaardag, dus voordat we naar mijn nichtjes feest gingen eerst daar langs voor een kopje thee en een stuk vlaai. Er werd al een cadeau gegeven van ons samen, toch wil ik dan graag nog iets extra's geven. Het voelt soms een beetje als een verplichting. gisteravond had ik totaal geen inspiratie voor de aankleding. (moet eerlijk zeggen dat mijn vriend vaak de doosjes maakt, hij is hier heel precies in, vind het soms ook wel leuk om te doen, en ontlast me hier enorm mee want al het meten en snijden vergt lichamelijk toch behoorlijk wat van me...) Vanmorgen maar eerst rustig ontbeten en gedoucht en toen moest ik er toch echt voor gaan zitten. Die tijdsdruk vind ik wel verschrikkelijk hoor, vriendlief die onderhand met de jas aan staat te vragen of ik klaar ben terwijl ik net de spullen bij mekaar heb gelegd, en nog moet gaan plakken, stempelen, etc.
Al met al ben ik wel tevreden over dit doosje. Toch maar weer voornemen om wat zaken vooruit te gaan maken, nu nog de tijd en energie ervoor vinden!

Voor dit doosje heb ik een label gebruikt van papermania, een stukje oude landkaart van de regio dat ik op internet vond, bewerkt met distress inkt old paper, verder veel walnut stain, een bookplate van Tim Holtz, met daarachter een tekststempel van Pipoos. Bloemen en brads uit mijn voorraad, en nog wat plakpareltjes. Verder heb ik een post-stempel gebruikt van Magnolia, en een structuurstempel van Hero Arts. (beide al lang in mijn bezit maar nog nooit gebruikt, vind het resultaat wel leuk hiermee!)

Hoe gaan jullie om met de geplande feestjes? Maak je creaties vooruit, of toch ook vaak op het laatste moment?

1 opmerking:

Christa zei

super zeg, mooi gedaan, altijd een goed kado een doos oppimpen en de snoep erin xx christa