Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Sketch week Lucy Abrams #3

Ik had ze al een paar dagen klaar liggen maar het was steeds te donker om een goede foto te kunnen nemen. Nu is de kleur nog wat flets maar het is het beste wat ik er van kan maken, helaas...

Ik ben weer aan de slag gegaan met een sketch van Lucy en dit is het resultaat geworden!

Het papier zijn restjes van Elines Huis, de bloemen (en de roze knoop) heb ik bij AnMA creatief gekocht (hier is het thema deze maand bloemen dus wil ik er ook graag meedoen aan de maandelijkse challenge)

Het merk van de stempels weet ik zo niet, ik heb ze gestempeld met versamark en bewerk met wit embossingpoeder. Ik twijfelde nog of ik de randjes aan zou zetten, maar kwam er niet over uit welke kleur het dan zou moeten worden dus heb het er maar bij gelaten zo...

4 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een ontzettend leuke kaart.

Gezellig dat je weer je best doet om mee te doen met de challenge van AnMaCreatief.
We zien je graag meedoen!

Liefs Lotte

Helen zei

wat een lief kaartje. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Anne-Marije zei

Wat een mooi kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Lins zei

Zo'n leuke bloemenkaart!

Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

Vele groetjes,

Lins x