Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Sketch week Lucy Abrams #4

En hier is dan deel 4 met de sketches van Lucy! Een mogelijk nog simpelere kaart met een leuk plaatje van een poes dat ik verhoogd opgeplakt heb op een cirkel uit een restje vrolijk gekleurd papier. Met een stanslat van Tim Holtz (typewriting) heb ik de tekst proficikat uitgestanst, de letters zijn daarna bewerkt met glossy accents.


Vandaag of morgen probeer ik nog aan de slag te gaan met de laatste sketch. Het lijkt me toch wel leuk om ze allemaal te gebruiken, en Lucy is weer met iets nieuws begonnen, nu worden er namelijk een week lang inspiratiefoto's geplaatst op het blog waar je dan je eigen draai aan kunt geven... Ook een leuke uitdaging!

2 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

sKATtig!! LOL!

Ellen zei

Leuke kaart Kim!
Zoals mijn voorganger opmerkt; sKATtig!
Groetjes Ellen