Pagina's

zondag 12 februari 2012

14 feb

Vandaag weer heerlijk aan de freubel geweest, het begin is gemaakt bij mijn vriendinnetje Ingrid, onder het genot van een heerlijk stukje zelfgebakken cake zaten we weer eens bij mekaar. Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met een band erom. Ik zag deze wel vaker voorbij komen en vind het effect erg leuk!

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van restjes papier uit mijn laatje. Ik moet nodig eens al mijn voorraadjes weg gaan werken hier want mijn kamertje barst bijna uit z'n voegen...!



Voor de binnenkant heb ik dankbaar gebruik gemaakt van een sketch, de afbeelding is een digi van precious moments en past goed bij het gedichtje dat op het label geprint is:


Al ... jaar geleden
zeilde jullie huwelijksbootje
over de grote zee des leven.
Onderweg kwamen jullie zon, wolken
en af en toe wat stormen tegen.
Jullie bootje heeft alles goed doorstaan
waardoor jullie liefde nog jaren zal blijven bestaan!


Ik wil met deze creatie meedoen aan de volgende challenges:

- Elke kaart een feestje: schets
- Alles met en over kleuren met Derwents: valentijn
- Scrap & More: valentijn

10 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leuke kaart is dit, erg mooie kleuren heeft het. Geeft de kaart iets heel liefs.
Groeten Aartje

Marijke en Chantal zei

Jee wat is dit mooi gemaakt!! Erg leuk model en een hele lieve binnenkant!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Inne zei

Ha kim!!
Was gezellig he! T resultaat is erg mooi geworden! Leuk om te zien wat we met dezelfde sketch hebben gedaan! Een groot verschil! Ga ook snel zo'n kaartje maken....n erg leuk idee!
X tot snel!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets Kim!
Erg leuk dat je de schats juist aan de binnenkant gebruikt hebt!Bedankt voor je deelname aan EKEF!.
Groetjes Ellen

Wilma zei

Wat een leuk kaartje met schattige stempel!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwentblog!
groetjes, Wilma

Juisie zei

Wat een mooie dingen maak je Kim, heel divers en ook leuke kado-ideetjes. Ik ga jou ook volgen!
groetjes Joyce

Bernadet zei

prachtkaart Kim!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

Rachel zei

Geweldig, wat een lief kaartje!!!
Groeten Rachel

Steffi zei

Wat een mooie en lieve kaartjes!

Ik heb je vandaag een award gegeven; zie mijn blog.

Groetjes Steffi

Petra zei

gek he van die scor-pal! Ik verbeter ze al in het boekje maar inderdaad geen gek idee om het op het blog te delen met andere die ook dit soort problemen hebben! Ik vind het wel schande voor die prijs inderdaad en als het al bekend is dat het niet altijd klopt!!Ik ben wel genezen om daar nog 1 boekje van te kopen!Ik vind het heel fijn om je reactie te krijgen...ben ik dus toch niet zo dom hahahaha