Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

Gelukkig hebben we de foto nog...!

Op valentijnsdag was ik toch nog van plan om een kaartje voor mijn vriend te maken, ik zag het idee met het alfabet op een ander blog (sorry, ik weet niet meer waar dit was) maar vond het een leuk idee om te gebruiken voor de tweewekelijkse Forever Friends Challenge (shades of blue). Toen ik het kaartje af had was ik er niet bepaald tevreden over, maar ach, ik moest weer gaan werken dus heb het kaartje alvast op het kussen van vriendlief gelegd. 's Avonds stond ik te douchen toen ik hem hoorde mopperen op Djobey ons hondje. Dus ik roep naar hem wat er is, komt hij met een totaal verknabbeld kaartje aanlopen... Blijkbaar was Djobey ook niet zo tevreden over de uitwerking ervan... Tja, gelukkig hebben we de foto nog...!  ;)

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Kim,
Je moet ook geen snoep♥♥ gebruiken.....die ruiken zo heerlijk zoet. Aan de foto is gelukkig niet geknabbeld ☺☺☺
Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Diane J zei

Oh what a great idea of adding all those capital letters...

Thanks for sharing your card with us at FOREVER FRIENDS Shades of Blue Challenge.

Good Luck
Diane (DT) xx

Marijke en Chantal zei

Whaha wat een verhaal, maar goed dat je er al een foto van gemaakt had!! Het si een schatje.

Groetjes, Marijke en Chantal

sjouks kaarten zei

Haha, grappig!
Groetjes Sjoukje