Pagina's

donderdag 22 maart 2012

baby girl

Op het blog van Dutch Card Lovers loopt deze week de challenge om een doosje of tasje te maken of te pimpen. Ik heb ervoor gekozen om er zelf een te maken. Ik maakte dit doosje al eerder, het komt uit een boekje van Kitty Franken. Ik vind het een leuk doosje om een kleinigheidje in te doen voor de geboorte van een kleintje. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van SEI. Het lila cardstock heeft een linnenstructuur en bewerkte ik met een embossingmal van Joy. De letters heb ik uitgestanst met cuttlebug stansjes en bewerkt met glossy accents. De bloemen zijn gemaakt met retro flower ponsen en aangekleed met plakpareltjes. Het pomponlint de roze inkt op de randen maken het doosje lekker speels. Ik kon het niet laten om met dezelfde materialen er toch een kaart bij te maken. Hiervoor heb ik ook nog een EK succes randpons uit de kast getrokken. Helaas komen de kleuren zo wat flets over. Het setje heeft nog geen bestemming maar het is altijd handig om wat op voorraad te hebben liggen!

8 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig afgewerkt doosje Kim!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Aartje zei

Hallo Kim, wat leuk gedaan en het is inderdaad wel een heel leuk kadootje op deze manier.
Groeten, Aartje

miriam zei

prachtig setje heb je gemaakt en mooi afgewerkt
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Wilma zei

Hallo Kim,
Het doosje en de kaart passen PERFECT bij elkaar ☺☺☺
Liefs Wilma

M@rjan zei

Prachtig doosje! Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan

José zei

Ik vind em prachtig. Heel mooi al die laagjes en mooie letters! De bloemen vind ik ook erg mooi. Superdoosje!
Bedankt weer voor het meedoen met DCL.
Groetjes, Jose

rosalien zei

Super :)), heel leuk om er een setje van te maken. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi doosje en ook zo lief! Alles past perfect bij elkaar, heel mooi!!

Groetjes, Marijke en Chantal