Pagina's

zondag 25 maart 2012

A baby....

 
Vandaag wil ik jullie graag nog een baby-projectje laten zien. Ditmaal voor een jongeman. Hiervoor heb ik een monsterzakje aangekleed met twee labeltjes. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit setjes van Eline’s Huis en Forever Friends. Het beertje komt uit het nieuwe decoupage pack van Forever Friends (new arrival) De speldjes zijn gemaakt met een stans van Marianne Design en de voetjes die ik eerder van Ingrid kreeg heb ik hieraan gehangen. De geschulpte rand maakte ik met een stans van MFT. Verder aangekleed met gestanste sterretjes en houten sterretjes gekocht bij de Xenos. De labels zelf maakte ik met de stansen van Tim Holtz. 

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
-          Forever friends: 3d/decoupage
-          Pollycraft Monday: Check it out!
-          AnmaCreatief: favo kleurencombi

9 opmerkingen:

Ellie zei

Leuk!
Moi gedaan!
Groetjes Ellie

sharring1477 zei

This is so cute! I love the blues and the layout is perfect.Thanks for inspiring me at Pollycraft.
Sharon
paperdreamsandlollipopkisses.blogspot.com/

Aartje zei

Hallo Kim, wat lief is dit, echt schattig.
Groeten, Aartje

Helen zei

wat superleuk gedaan; het is een erg lief kadozakje geworden. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Marijke en Chantal zei

Wat ziet dit er leuk uit!! Mooie labels aan het zakje, een heel lief geheel!!

Groetjes, marijke en Chantal

Diane J zei

Such a cute label. Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS 3D/Decoupage Challenge. Diane x

Wattage zei

How lovely! Thanks for joining us at the Forever Friends challenge blog

Anne-Marije zei

Oh wat een schattig monsterzakje heb je gemaakt!
Wat leuk dat je deze maand weer 3 keer mee hebt gedaan met de AnMaCreatief challenge. We hopen je volgende maand ook weer te zien...
xxx Anne-Marije

Lins zei

wat een prachtig versierd monsterzakje Kim!

Fijn dat je meedoet bij AnMaCreatief!

Groetjes,

Lins