Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

digital labels

Ik was lekker bezig met de digi's na de digi tip week bij Lucy. Deze labels heb ik dan ook nog gemaakt met digi's van Hero Arts. De bruine heb ik gemaakt met de achtergrond chelley castillo waarvan ik de kleur en afmeting verandert heb. Daarbovenop staan sunshine daisies met en plakpareltje in het midden. De tekst komt uit de say it again and again kit. De labeltjes zelf heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz (tiny tabs and tags). Verder een lintje, kantje en baker's twine.

Het grijze label heb ik gemaakt met de friendship definition achtergrond en daar bovenop bloemen van ocean breeze. Hier heb ik met de hotfix inimini glimsteentjes op vast gezet. De tekst komt weer uit dezelfde say it again and again kit en het kantje en strikje van baker's twine maken het voor mij af. Bij beide labels heb ik de randen aangezet met distress inkt. (walnut stain en pumice stone)

Met deze labels wil ik graag meedoen aan de digi contest bij Lucy.

3 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat een prachtige labels heb je gemakt, met mooie details. Vooral de grijs/witte is superrrr.

Groetjes, Marijke en Chantal

Wilma zei

Hallo Kim,
Wat een PRACHTIGE labels zijn dit en je hebt dan ook hele MOOIE stempels gebruikt ☺☺☺
Liefs Wilma

Aartje zei

Wow, prachtig!
Groeten, Aartje