Pagina's

maandag 5 maart 2012

Just a note.... to wish you well!

Op het blog van Dutch Dare Card Challenges is de challenge deze week: tic, tac, toe. Ik heb gekozen voor het rijtje, pearls, bling, pastel colors. Het kaartje is gemaakt met als basis een glitterkaart en een stukje behangpapier. Daarop heb ik een kaartje geplakt dat je in zo'n pakje koopt. De tekst heb ik er op geprint, ik weet niet meer waar de digi van is. Daarna aangekleed met roze roosjes en blaadjes van Mulberry en het Kruidvat.Verder nog lichtroze kreukellint en plakparels die ik gekocht heb bij AnmaCreatief.Als laatste heb ik de randjes van de blaadjes aangezet met een bruinte spica glitterpen.

Ik wil met deze creatie graag meedoen aan de volgende challenges:

- Dutch Dare Card Challenges: tic,tac,toe
- AnmaCreatief: favo kleurencombi
- EHI: alles mag
- Scrap&more: bloemen

Ps: ik kon het niet laten om direct een kaartje te plaatsen waar ik wél tevreden over ben! ;)

10 opmerkingen:

Jolanda zei

een hele mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt Kim:0)
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
grtz Jolanda

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

LottesCards zei

Wat een super mooie kaart, ik vind hem zo stijlvol en chic. Goed gedaan!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

marion zei

Wat een schatje, mooi die roosjes op je kaartje. Bedankt dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

Marijke en Chantal zei

Een heel erg mooi en stijlvol kaartje!! Prachtig is het behangpapier en mooi de roosjestoef!!



Groetjes, Marijke en Chantal

DistinctiveLMNts zei

You have made a very pretty little card. I really like the soft colors you used. Thanks for joining in at Dutch Dare.
Lisa

Dot zei

Mooie kaart! I love your card with the beautiful sentiment and the soft look.
Thank you for joining our Tic Tac Toe challenge at DDCC.
Dorte,x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Hazel zei

Beautiful card Kim - love the pink and grey colour combo - lovely.

Take care

Hazel x

Anne-Marije zei

Wat een mooi en chique kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije