Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Thank you so much!

Lucy Abrams heeft laatst een digi tip week gehouden. Ik bewonder haar kaarten al een hele tijd, zelfs toen ik zelf nog geen blog had en heb veel geleerd van haar tips. Ik was in de veronderstelling dat ze haar kaarten vaak met photoshop maakte maar zag nu dat het gewoon in word kan! Daar moest ik natuurlijk lekker mee aan de slag! Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een bloemen-achtergrond, de sincere thanks overlay van hero arts, en de tekst uit de say it again and again set van hero arts. Ik heb de achtergronden van kleur verandert en gespeeld met de heldeheid hiervan. De vlinders vond ik op free vintage digital stamps en heb ik ook verandert van kleur. De vlinders heb ik twee maal geprint en daarna nog een keer uitgeknipt en opgeplakt zodat de vleugeltjes goed kunnen fladderen voor wat meer diepte. De vlinders heb ik allemaal bewerkt met veel stickles in de kleur forest moss. Dit komt op de foto helaas niet zo goed naar voren. Verder alleen plakpareltjes en een witte gelpen gebruikt omdat ik de kaart zo druk genoeg vond. Alle randen van de kaart zijn aangezet met distress inkt peeled paint. Ik vond het erg leuk om deze kaart te maken, het was toch best moeilijk en ben op een bepaald moment gewoon gestopt omdat je wel alles kunt blijven veranderen maar het ook een keer 'klaar' miet zijn...! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Geen opmerkingen: