Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

You are truly amazing!

Dit kaartje lag al een paar dagen op mijn bureau te wachten tot het afgemaakt zou worden. Het adrukje is van Lily of the Valley en gekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Het papier komt uit een blokje van Basic Grey (sweet threads). En het grijze cardstock heb ik geƫmbost met een baksteen- embossingfolder van papermania.

Ik heb weer eens een sketch gebruikt en de figuren hiervoor uitgestanst met nestabilities, aan de binnenzijde van het flapje heb ik een tekst van Hero Arts gestempeld en met wit embossingpoeder verhit.Verder aangekleed met een kantje, lintje, roosjes van Wild orchid Crafts en nog wat witte plakpareltjes. Na wat accentjes met een witte gelpen vond ik hem wel druk genoeg! Oja, niet te vergeten wat glossy accents op het brilleke van het manneke! En distress ink pumice stone!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
- the sketchy challenges: sketch
- Lily's little fairies: ribbon and lace
- Basicgrey: spring photo inspiration
- Anma Creatief: favo kleurencombi

8 opmerkingen:

Helen zei

wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Groetjes Sjoukje

LottesCards zei

Wat een schitterende bloementoef! Die valt meteen op, super!
Leuke details en mooie kleuren heb je gebruikt.

Gezellig dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Marijke en Chantal zei

Prachtig is dit kaartje. Schitterende bloementoef en heel leuk dat je een gedeelte open kan klappen!

Groetjes, marijke en Chantal

Sanne zei

Wat een super leuke kaart! Ik ben dol op dit papier! Het afdrukje is ook erg leuk! Mooi gedaan Kim!

Groetjes Sanne

Kylie zei

Gorgeous card Kim!
Thanks so much for joining us at The Sketchy Challenges.
Hugs Kylie x

Eve zei

Wat een mooie kaart met van die prachtige kleuren.
Gr Eve

Anne-Marije zei

Oh, dit is een heel mooi kaartje! Romantisch en stijlvol...
Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge...
xxx Anne-Marije