Pagina's

donderdag 26 april 2012

For you!

Eindelijk ben ik er weer eens aan toe gekomen om een stempelafdrukje te verwerken op een kaart. Helaas is het nu niet meer zo handig om een foto te maken in verband met het licht, maar ik moest wel om nog mee te kunnen doen aan de challenge bij the sketchy challenges.

Gebruikte materialen:
- papier: action en uit een blokje waar ik het merk zo niet van weet
- stempel: forever friends
- kleurmedium: derwents
Verder nog veel distressinkt walnut stain, ponsjes van action, hema en EK succes. (met dank aan Ingrid)

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:
- The sketchy challenges: sketch
- Forever Friends maandelijks: embossing
- Cute card Thursday: animal magic

2 opmerkingen:

Diane J zei

Pretty card, love the pinks and browns. Thanks for joining FOREVER FRIENDS Embossing Challenge.
Good Luck and hope to see you next time. Diane (DT) x

Aartje zei

Hallo Kim, wat een schat van een kaart. Iedere keer als ik ergens zo'n mooie bruin/roze combinatie zie denk ik dat ik dat ook eens moet gaan proberen. Vind het zo'n mooi effect geven.
Groeten, Aartje