Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Oepsie.... ik heb iets goed te maken...!

Meerdere keren per dag neem ik een kijkje op blogger om op de hoogte te blijven van de prachtige creaties die er gemaakt worden op de blogs die ik volg en bij challenges waar ik vaker een kijkje neem... Zojuist ook weer een rondje gedaan en toen zag ik dat ik op 25 maart voor het laatst zelf een bericht geplaatst heb... Jeetje wat vliegt de tijd toch soms voorbij. Ik heb in de tussentijd niet stil gezeten hoor! Helaas ook geen afdrukjes gekleurd dus de kaartjes die wel gemaakt zijn heb ik wat simpeler gehouden, maar daar hou ik ook wel van op z'n tijd...

Bij deze zal ik dan 5 kaarten laten zien die ik laatst gemaakt heb. En snel weer nieuwe berichten plaatsen. Er staan nog wat foto's klaar op de PC, ik neem me vaker voor om ze verspreid te plaatsen maar dit schiet er dan meestal ook weer bij in... Hopen dat mijn klachten snel verminderen, nu twee weken wat minder werk gepland door de vakantie dus hopelijk lukt het dan ook om wat meer te freubelen...!

Nu over het setje kaartjes, ik heb hierbij gewerkt met tapejes die ik bij de HEMA vond tussen de inpakpapiertjes. Ik kon ze niet laten liggen en ben er toen ook snel mee aan de slag gegaan, de kleurtjes geven me zo'n lekker vrolijk gevoel! Als uitgangspunt heb ik dus de tapes gebruikt, verder in mijn restjesbak gevist en wat leuke stempels erbij gezocht! Als laatste nog accentjes met een zwarte en roze spica glitterpen en toen vond ik het wel geslaagd!






6 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, wat een leuke kaartjes. Elke kaart is een feestje op zich. Erg leuk met dat tape.
Groeten, Aartje

Hazel zei

Netsoojmik

These cards are just stunning - I love the simplicity of them but they are so colourful too.

Have a great weekend.

Be back to see you soon.

Toodle pip.

Hazel x

Marit zei

Hoi Kim,

Ik vind ze allemaal super! Heel erg vrolijk en gezellig!
Leuk dat tape.
Fijne zondag, groetjes,
Marit

Eve zei

Nou Kim kaartjes zonder afdrukje vind ik zelf ook heel leuk hoor en die van jou zijn echt prachtig door hun eenvoud.
Gr.Eve

Sanne zei

Nou, je hebt het bij deze helemaal goed gemaakt hoor ;-) Geweldige kaarten, hier hou ik nou van! En ik ga op naar de Hema, want ik heb deze tapejes compleet gemist...

Liefs Sanne

Juisie zei

Oh Sanne (hierboven) laat nog wat voor mij over! Deze tapejes heb ik ook gemist en ik vind ze super! Je hebt er ook echt geweldige kaarten mee gemaakt, dezelfde kleuren maar zo verschillend, heel erg leuk. Groetjes Joyce