Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Bedankjes, veranderingen en nog wat kaartjes...












Ik heb nog nooit veel veranderd aan mijn blog maar net wel wat zaken toegevoegd, zo is er nu een tabblad te vinden met betaalde kliksites waaraan ik deelneem, mocht jij ook een centje extra willen verdienen dan kun je daar een kijkje nemen.

Verder werd ik deze week op verschillende blogs verrast met een random prijs of een vermelding omdat mijn kaartje door het DT uitgekozen werd, erg leuk! Ik heb me voorgenomen om op mijn blog bij te gaan houden op welke blogs ik vermeld wordt met de bijbehorende datum erbij... Misschien leuk voor mijn volgers om te zien, maar vooral leuk voor mezelf!

Nu zijn jullie misschien wel benieuwd om welke kaartjes het dan gaat dus zet ik ze even in het zonnetje!
Op het AFA blog won ik random met dit kaartje.
Op het Forever Friends blog werd ik favourite met dit kaartje.
En vanmorgen zag ik dat ik in de top 3 stond bij MSSC met dit kaartje.

Bedankt voor de complimenten, de vermeldingen en natuurlijk de prijzen!

Tot slot wil ik jullie in dit bericht nog een aantal kaartjes laten zien die ik onlangs maakte!













5 opmerkingen:

Juisie zei

Mooie kaartjes Kim en gefeliciteerd met je nominaties en prijzen, dik verdiend! Je nieuwe kaaren zijn ook erg leuk. De swirl van de kaarten onderaan is mooi, maar de grootste topper vind ik de kaart rechtsboven. De stiksteekjes maken hem helemaal af! Bedankt voor je uitgebreide reactie op mijn blog, leuk om te lezen! groetjes Joyce

Aartje zei

Hallo Kim, ik had je naam al een paar keer voorbij zien komen op diverse sites. Leuk! Gefeliciteerd met dit alles.
Groeten, Aartje

ScrappyDoo zei

Gefeliciteerd!! LEuk is dat hé. En wat een 4 prachtige creaties!!! Zit weer inspiratie bij!!
De bovenste twee kunnen mee doen bij Less is More. Daar is CAS met geel.

Marian zei

Kom toevallig op je blog en ben gelijk volger geworden wat een leuke frisse kaarten maak je
Zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken
Groetjes

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit, allemaal! En dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Een moo'tje? Gewoon aan beginnen, gaat helemaal goed komen, het lijkt klein, maar er past meer op dan je denkt :)