Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Congrats!

Vandaag een kaartje waarover ik wat minder tevreden ben, ik denk dat iedereen dit wel eens heeft... Ik denk echter dat het voor een kinderverjaardag best wel kan en ik hem toch weg zal geven als de gelegenheid zich voordoet...

Het papier komt uit een blokje van jillibean soup. Verder wat kant en twine toegevoegd en een bloemetje met brad. Het afdrukje is van CC design en heb ik weer eens gekleurd met de aquamarkers. In plaats van het ballonnetje dat bij het afdrukje hoort heb ik er een bloemen 'ballon' aan vast gemaakt. Het tekststempeltje viel van de week op de mat en komt uit een setje van CC design (Amyr stamps) dat ik laatst gewonnen heb bij AFA, leuk issie hè?!
 De randen van de kaart heb ik aangezet met groene inkt en er nog wat stiksteekjes op aangebracht om het wit toch wat te breken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de callenge bij anyone for anya?(lace)

2 opmerkingen:

Juisie zei

Ik had deze week hetzelfde probleem met een kaartje, dat ik niet zo tevreden was. Toen ik dat meldde, en vroeg hoe anderen daar mee omgingen, kreeg ik van velen de reactie dat sommige kaarten waar je zelf niet tevreden over bent, vaak leuke reacties van anderen opleveren. Dit is hier een perfect voorbeeld van, ik vind deze namelijk heel erg leuk! Vrolijk, simpel waardoor het afdrukje mooi uitkomt, leuk die tekst op het DP en het golvende randje, super! groetjes Joyce

Marian zei

Deze is heel erg leuk mooie kleuren
Groetjes