Pagina's

zondag 6 mei 2012

Congratulations on your wedding day!

Op het Forever Friends blog is het thema bij de tweewekelijkse challenge bloemen. Ik had nog van dat leuke roosjeslint liggen en heb dit verwerkt om er bloementoefjes van te maken. De onderliggende bloem en de bladeren zijn gemaakt met stansjes van Marianne Design, evenals de ronde doilie achter het afdrukje De andere randen heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons.. Het afdrukje is natuurlijk van Forever Friends en voor de verandering heb ik gekleurd met de aquamarkers. Zoals je ziet moet ik hier nog veel mee oefenen! Het gebruikte papier is als ik me niet vergis van SEI.


7 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Kim, schattig kaartje en je bloemen zijn prachtig. En dat kleuren met die aquamarkers vind ik wel verslavend, ben er zelf ook niet supergoed in maar ik vind het wel heel leuk.
Groeten, Aartje

Marian zei

Ziet er snoezig mooi uit Prachtig zo de kleurencombinatie
Groetjes

Wilma zei

Hallo Kim,
Het is een PRACHTIG kaartje wat je hier laat zien ☺☺☺
Liefs Wilma

Diane J zei

Beautiful Wedding Card, love the colours you have chosen, so delicate.
Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS 'Flowers' Challenge. Good Luck and hope to see you next time.

Pop back to the FOREVER FRIENDS blog – we are having a DT call and offering some gorgeous candy
Click here for details
Diane x

Jolanda zei

Goedemorgen Kim, je hebt wat gewonnen! Kijk je even op mijn blog www.noortje-design.blogspot.com?

Liefs,
Jolanda

Marley zei

Wat een lief kaartje!! erg mooi. Groetjes Marley

marja zei

Wat een schattig kaartje Kim, prachtig!!
Ik dacht dat ik al volger van je was, maar stond er niet bij, dus bij deze volger van je geworden.

Lieve groetjes Marja.