Pagina's

zondag 13 mei 2012

Have a great day!

Vorig weekend maakte ik al één moederdagcreatie. Deze week had ik geen tijd om te knutselen dus kwam de volgende creatie weer eens op het weekend aan!

Ik heb deze kaart gemaakt m.b.v. de sketch van Card Patterns. Ook wil ik hiermee graag meedoen aan de meimaand challenge bij webshop AnMaCreatief (heat-embossing van de tekst op de kaart). 





Om bij dit kaartje ook wat chocolaatjes te kunnen geven heb ik een blokzakje opgepimpt in een beetje dezelfde stijl.

5 opmerkingen:

Lins zei

Hoi Kim,

wat een leuke kaart en het zakje heb je heel mooi opgepimpt. Alles past super bijeen.

Bedankt dat je met deze creatie meedoet bij AnMaCreatief!

Groetjes,

Lins

Helen zei

wat een leuke geschenkset met die kaart en het zakje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Pin And Tack zei

Kim, you creations are so delightful! I love that you used kraft brown in them - Very sweet :)

I would be SO happy if you joined us at Tuesday Alchemy: http://tuesdayalchemy.blogspot.com

Lots of joy,
Corrinne

Christina zei

What a pretty take on the sketch, Kim. I love the floral accents and open scallops! Thanks for joining us this week at Card Patterns!

Anne-Marije zei

Wat een mooi setje zo! De kaart is heel mooi en het zakje past er super bij.
Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
xxx Anne-Marije