Pagina's

zondag 13 mei 2012

Lots of love!


Geïnspireerd door een aantal zwart wit kaarten in de laatste cards & much more had ik zin om ook met deze kleuren aan de slag te gaan. Ik heb er daarom voor gekozen om mee te doen met alweer de 16de liftchallenge
De kaart die gekozen is is gemaakt door piradee talvanna. Nou, de elementen op de kaart komen op die van mij wel terug, verder lijkt hij er in de verste verte niet meer op, dus ik hoop dat hij wel mee mag doen aan de challenge. Ook zag ik dat ik de sketch verkeerd overgenomen had op mijn kladpapiertje, oeps...!

Dit is dan mijn uitwerking geworden:
Voor de pockets heb ik journalings gebruikt van JoyCrafts! Een leuke manier om deze ook eens te gebruiken! De labels heb ik gemaakt met mijn Tim Holtz stans, de ander vormen zijn gemaakt met nestabilities. Het ronde tekststempeltje is van Wild Rose studio en de teksten op de labels zijn volgens mij van Kaiserkraft. Omdat ik het geheel wat kaal vond heb ik met distress inkt pumice stone nog wat swirls gestempeld en met een zwarte spica glitterpen stipjes aangebracht. Ben hier de mist  mee in gegaan op sommige plekken, beetje jammer...! Al met al ben ik zeker wel tevreden over het resultaat en bevallen de kleuren me ook goed, wil ze in de toekomst vaker gaan gebruiken...!

5 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Hoi Kim,

Wat heb je prachtige creaties gemaakt. Erg mooie kaart met bijpassend zakje vol lekkers voor moederdag!! En wat heb je de liftkaart mooi gelift. Leuk en origineel om daar journalings voor te gebruiken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Nadine zei

Nou wat mij betreft mag je meedoen hoor! wat een leuk kaartje in een super combi! Bedankt voor je deelname!

José zei

Tuurlijk mag je kaart meedoen! Ik vind hem heel apart met de journalings. Geeft een heel eigen touch.
Bedankt voor het meedoen Kim!
Groetjes, Jose

M@rjan zei

Ja hoor, je hebt hem gespiegeld en er verder lekker je eigen draai aan gegeven. Mooie kaart is het! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Groetjes, Marjan

Corrie zei

Wat een pracht kaart! Mooi zo zwart/wit (en het rode hartje) en anders dan de andere.