Pagina's

zondag 6 mei 2012

moederdag presentje

Aangezien het bijna moederdag is mag ik voor de twee moeders hier aan de slag om iets te maken. Het eerste presentje heb ik gisteren gemaakt met een patroon dat ik zag op het SEME blog.

Ik koos er patroonpapier uit een vintageblokje van de action bij en combineerde het met cardstock met parelmoerglans en bloemen van Wild Orchid Crafts met een brad van de Xenos er in. Het kantje komt volgens mij bij de boekenvoordeel vandaan en alle randen zijn aangezet met walnut stain distress inkt. Om de bovenkant waar het doosje sluit wat aan te kleden heb ik er verschillende bedeltjes aan gehangen. Verder met een parelpen nog wat kleine pareltjes gemaakt en een lintje met een labeltje aan de sluiting gehangen. Op het labeltje dat gestanst is met een nestabilitie staat een mini Tilda afgedrukt en gekleurd met Derwent Coloursoft potloden Dat vond ik maar een lastig klusje op zo'n klein afdrukje!

Helaas komen de kleuren op de foto minder goed naar voren omdat het vandaag zo'n triestig weer is hier...

Ik ga deze week nog lekkere chocolaatjes halen om het doosje mee te vullen en dan kan het volgend weekend weggegeven worden!

Ik wil dit doosje graag mee laten doen aan de moederdag-challenge bij the dutch magnolia chickies.




6 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind het een prachtig doosje dat je gemaakt hebt voor moederdag.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
liefs, Marianne

Anneke. zei

Prachtige doosjes. De moeders zullen er vast heel blij mee zijn.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Plony zei

Supermooi gemaakt zeg, jij kan aankomen met moederdag hoor. Prachtig!
Fijn dat je meedoet bij DMCC, lieve groetjes,Plony

Marian zei

Ziet er super uit
Groetjes

ScrappyDoo zei

Prachtig!

miriam zei

ziet er prachtig uit
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam