Pagina's

donderdag 7 juni 2012

birthday wishes

Vandaag is de nieuwe challenge op het forever friends blog van start gegaan. Omdat mijn kaartje er als favoriet van de maand april uitgekozen was mocht ik voor deze maand gast designer staan. De opdracht voor de challenge van de maand juni is: Happy bearday! Hiervoor heb ik onderstaande kaart gemaakt.

Dit kaartje maakte ik al wat eerder, in de tussentijd helaas niet veel kunnen maken, druk, druk, druk op allerlei gebieden. Kijk stiekem een beetje uit naar de zomervakantie, dan maak ik veel minder uren en zoals ik het nu zie lijkt het me heerlijk om alles thuis fatsoenlijk bij te kunnen werken, maar ook wat meer tijd aan familie, vrienden, hobby's en natuurlijk mezelf te kunnen besteden!

4 opmerkingen:

Inne zei

Ha kim,

Leuk kaartje!!! Wordt idd tijd dat t weer vakantie wordt.
Was dit t kaartje van t weekend of komt die ook nog?

Liefs ingrid

Diane J zei

You have made a gorgeous card, so pretty. Thanks for being our Guest Designer for our 'Happy Bearday' Challenge at FOREVER FRIENDS.
Hugs,
Diane (DT) xx

Marian zei

Ziet er heel mooi uit
Groetjes

marja zei

Wat een geweldig kaartje, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.