Pagina's

zondag 10 juni 2012

Together, always and forever

Onlangs zag ik een leuk voor mij nieuw stempelmerk inclusief een challengeblog. Het leuke bij dit merk vind ik de (grappige) teksten die perfect passen bij de afbeeldingen... Ik had echter nog niet de tijd gevonden om er mee te doen... Vandaag eindelijk wel! De challenge op het there she goes blog is om je te laten inspireren door de foto die hiernaast te zien is. Een hele tijd terug had ik al eens van die houten vogeltjes bewerkt met crackle paint, deze heb ik nu gebruikt in combinatie met een papierblok van Prima marketing waar de juiste kleuren in terug kwamen!


Het lint dat ik gebruikt heb kocht ik bij de HEMA. Verder nog bij elkaar passende stempeltjes en wat pons en stanswerk en klaar was het kaartje al! Omdat ik de sketch die ik van het clean& simple blog gehaald had toch wat te kaal vond heb ik nog wat lijntje gescored. Nu is het niet echt een CAS kaart geworden dus daar zal ik de kaart dan ook niet mee laten doen...



Jammer dat de foto zo donker uitpakt, het lukte me niet om hem snel goed belicht te krijgen.

2 opmerkingen:

marja zei

Wat een geweldig kaartje kim, schitterende kleurtjes, super!!

Lieve groetjes Marja.

Christa zei

oww super zeg xx christa